2012. december 7., péntek

~3.rész

Sziasztook!! áhh most kezdtem azt a blogot és máris jó sokan komiztok! :)) köszönöm! meg is hoztam az új részt :)) remélem tetszeni fog :D 5-10 komi és jön az új rész :))
Ekkor újra a négy srácra pillantottam, majd Harry-re. Annyira különböznek.. Zayn, Liam, Niall és Louis kréta fehér. Harry pedig kipirult. Harry vidám.. ők pedig, olyan komorak.Harry nem is válaszolt a kérdésemre.Az arcán csalódottság és bánat tükröződött. Sajnáltam őt. Csupa szív srác és így egyedül maradt? ..
A következő órám angol lesz csak ugyan a hármas épületben. Lassan kezdem megszokni a rohangálást. Szerencsére volt ott egy csaj akit már ismertem, matekon is mellette ülök. Akkor lépett be a terembe Mr.Morgan a tanár, őt pedig szorosan követve a volt One Direction. Nem tudom hogy hívjam őket.. Valamit nagyon beszéltek a tanárral. Majd Mr.Morgan csöndre intette őket és a helyükre küldte.

Ekkor nézett rám először Zayn Malik. Fekete szemei szinte perzseltek.
Egész órán őt néztem, meg persze a többi srácot. Annyira tökéletesek voltak. Nagyon neheze telt el az óra. Semmit nem értettem abból amit tanultunk, talán azért mert nem is figyeltem. A pad társam nevét viszont meg tudtam. Jessy. Aranyos lány. Beszédes, csak úgy mint Harry.
Az óra végén, Zayn szó szerint kirohant a teremből. Nagyon gyors volt.
Én ennél jóval lassabban vánszorogtam ki a teremből.
Az ajtónál már Harry várt, nagy lazán támaszkodott a falnak. Egészen a kocsimig kísért, meglehetősen csendben volt. Egészen addig amíg meg nem látta Zayn kocsiját egy fekete Rover.
- Bella nagyon vigyázz magadra itt York-ban! –aggódó hangja meg ijesztett. végül is Mi lehet annyira szörnyű ebben a zöld porfészekben? Minden esetre meg nyugtató pillantást vetettem rá.
Harry arcára újra derűs mosoly ült, és vidáman megölelt.
A teste forró volt, mintha láza lenne. Furcsa volt… Ebben az unalmas kis városban egyre több az aggasztó dolog. Majd beültem a kocsimba.
Eddig a kocsim az egyetlen olyan hely ahol biztonságban érzem magam a nedves időtől. Indítottam a motort és lassan kitolattam a parkolóból. Hazafelé menet egész úton próbáltam megfejten Zayn-ék titkát. Biztos voltam benne hogy Harry tudja, sőt ő is a rész ennek a titoknak.

A következő nap jobb volt. Jobb volt mert tudtam mire számíthatok. Harry végig kísérgetett minden órámra, ahová csak tudott. Jessy-vel pedig egyre jobban elvagyok.  A menzán már hárman ebédeltünk. Vagyis négyen, mert Jessy hívott hozzánk még egy srácot.
Biosz-on Harry mellett ültem, csak úgy mint tegnap. Meglehetősen jól el voltunk, még ha ki is készítettük ezzel Mrs. Swan-t.
Harry számomra a biztonságot nyújtó jó barát. Nem is tudom mit csinálnék nélküle. Angol órán megint Zayn-t nézegettem. De ő meglehetősen ideges volt ettől. A szeme teljesen más színű volt. Tegnap fekete, ma pedig világos barna. Egész órán szorongott. Idegesen markolgatta a tollát. Liam pedig úgy figyelt engem mint aki fel akarna falni. Ez elég kellemetlen volt. Óra után megint Harry várt rám. 
- Bella beszélnünk kell! –vészjósló szemeiből ítélve nem vártam semmi jót. A csuklómnál fogva vezetett el a folyosó másik végére, ahol senki sem volt. Harry szemei vörösesen csillogtak. Érti ezt valaki? Eddig borostyán kő zöld szemei csaknem pirossá váltak.
- Veszélyben vagy! –halkan, rekedt hangon suttogta.
A szemem üvegesen bámulta Harry arcát.
- Harry vidd innen Bellát! –Egy mély hangot hallottam csak, képet nem kaptam hozzá.. Majd egyszer csak Zayn-t pillantottam meg. Előttem állt, mereven mint egy kőszobor. És a szeme újra fekete volt.  Kinyújtotta a karját ökölbe szorított kezével bele ütött a falba, ami azon nyomban betört. Egy hatalmas lyuk tátongott a falban. Nehezen vette a levegőt, szemében lángolt a tűz.
Zayn nagyon ellenszenvesnek tűnt.. és minden bizonnyal az is volt.
- Zayn nyugi! –Liam került elő Zayn háta mögül. Ekkor láttam meg a másik két fiút, Niall-t és Louis-t is. Nem értettem mi van. Mozdulatlanul álltam Zayn előtt. Harry azt mondta veszélyben vagyok, de én nem éreztem úgy.
- Ne nyúlj hozzá! –Harry arrébb lökött és ő került Zayn-nel szembe.
- Azt nem te döntöd el! –akkor hallottam először Zayn hangját.
Mély és szexy volt. Harry vicsorgott, és vadállati hangok törtek elő a torkából. Zayn pedig ellőre szökkent és támadó állásba lendült.
- Zayn nem bánthatod! Tudod jól! –Liam próbálta le nyugtatni Zayn-t.
Ami sikerült is neki. Zayn szeme egyik pillanatról a másikra váltott át feketéről karamell színűre. Nem mondanám hogy ijesztő volt.. inkább bizarr.
- Bella menj el! –parancsolt rám Niall. Pff.. azt hiszi majd engedelmeskedek neki? Hol él ez?
De akkor Harry is rám nézett világító piros szemeivel, ettől össze szorult a gyomrom és hevesebben vert a szívem. Inkább mégis csak a hátrálás választottam.
- Fejezzétek be! Meg fognak titeket látni! – a két srác közé Liam férkőzött be. Harry teste forrt, míg Zayn-é hidegséget sugárzott.
A pupilláim ki tágultak és hitetlenkedve bámultam magam elé.
Még lett volna egy testnevelés órám. De ezek után?
A folyosón mint a szél, úgy futottam végig. Majd egyenesen a parkolóba. De mire oda értem már Liam várt rám.
- Bella! –kezét min a rendőrök, amikor meg állítják a forgalmat mutatta fel. Össze rándult a testem. Hirtelen remegni kezdtem, valami melegséget éreztem a testemben. Rázott a hideg. Olyan volt.. mintha félnék.. pedig én olyat nem csinálok! Mintha valaki irányítaná az érzéseimet. A kocsimhoz simultam, Liam pedig be tartotta a három lépésnyi távolságot.
- Semmi baj! A fiúk, csak szórakoztak.. tudod mióta feloszlott a banda.. meg változtunk. –kezét maga mellé szorította és bársonyos hangon szólt hozzám. Érthető magyarázat.. de nekem ez kevés! Tudtam hogy hazudik.. az igazat akartam tudni!
Liam nem mondott semmit, csak elsétált. Villám gyorsan beültem a kocsimba. A levegőt zihálva vettem. Majd elfordítottam a slusszkulcsot és padlógázzal siettem haza. Biztos voltam benne hogy csak a sok zöld, nedves, York-i levegő ártott meg máris nekem.

10 megjegyzés:

  1. Ez télleg keverve lett az alkonyattal..
    De nem baj mert így is nagyon,de nagyon jó:D
    várom következőt:)

    VálaszTörlés
  2. uristen uristen légyszi légyszi légyszi gyorsan köviiit mert ez ... hogyismondjam imádom .. :) ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Huuu Komizzatok sokan legyen már a köviiit nagyon jó Tisztára elottem van az ALKONYAT fuu nagy&yon nagyon nagyon jóoooo :D

    VálaszTörlés
  4. Uram Isten!Ennél jobb blogot életemben nem olvastam meg a másik blogodon kívül!Imádom!!!:D <3 KÖVIIIIT

    VálaszTörlés
  5. WÁÓ ennyit tudok írni :D elképesztő jóó csak így tovább ;) :)))

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó nagyon gyorsana kövit:)

    VálaszTörlés
  7. Nem értem ,hogy ,hogy lehet ennyire jól írni!
    Nagyon jó lett!:DD
    Kövit!^^

    VálaszTörlés
  8. Huhuu *-* Nagyon jó! Siess a kövivel!! xx

    VálaszTörlés
  9. légyszii gyorsan hozd a kövit mert már nagyoin várjuuk mert ez nagyon jóóó :) :$ ♥

    VálaszTörlés
  10. megvan a 10 komment és ezzel a 11. is :Dszval gyorsan hozd erre a csodálatos blogra a csodálatos új fejezetet:D

    VálaszTörlés