2013. január 15., kedd

Rossz hír :// és az első díjam *o*


Sziasztok! Sajnos rossz hírem van :// 
Muszáj fel függesztenem a blogot. Ennek csupán annyi az oka, hogy túl sokat kell tanulnom :( elsősorban nyelv vizsgát szeretnék letenni és ahhoz idő kell. Most lehet azt kérdezitek miért ezt a blogot függesztem fel. Azért mert ezt a legnehezebb kitalálni. Egyszerűen nincs ötletem a folytatáshoz. sokszor úgy érzem már füstöl az agyam. túl terheltem magam :( A másik két blogomat folytatom. De ezt a blogot sem zárom be! csak ideiglenesen fel függesztem. Higgyétek el nem volt szándékomban ezt tenni, de nincs más választásom. Remélem nem fogtok rám meg haragudni ezért :( tényleg nagyon fontosak vagytok nekem! ezért szeretnék minél jobban írni. de nem tudom erőltetni. nem akarom összecsapni se, mert akkor nem tudom tartani a színvonalat.  Nem akarok csalódást okozni :( Még egyszer bocsánat mindenkitől aki olvasta/olvassa a blogom! Ne haragudjatok rám! :( 
#remélem azért a másik két blogomat tovább olvassátok, mert szeretném őket minél jobban írni#

 TÉNYLEG NAGYON NAGYON SAJNÁLOM! :'(

ÉS akkor jöjjön a jó hír!!! :D

 
 

Az első díjam *o* 
hihetetlenül  örülök neki! köszönöm mindenkinek aki olvassa a blogot, és támogat.
És nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm


  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!
11 dolog magamról:
1gyakran túl terhelem magam, és be akarom bizonyítani hogy mindent meg tudok oldani.
2 még csak 12 éves vagyok.
3 örült vagyok :D
4 sokszor előbb beszélek mint gondolkodok.
5 örök optimista ember vagyok.
6 úgy érzem örökre directioner maradok.
7 nem szeretem a hajszínem :P
8 régóta szemüveges vagyok, és utálom. Ezért már lassan fél éve hordhatok kontaktlencsét.
9 túl hamar megszeretem az embereket.
10 körömlakk mániás vagyok
11 fogalmam sincs mit szeretnék elérni a jövőben.

Válaszolj 11 kérdésre:

1.Mióta vagy directioner: másfél éve.
2.Miből merítesz ihletet? : gyakran csak meghallgatok egy dalt és már jön is az ihlet :P
3.Miért kezdtél el írni? : sok blogot olvastam mielőtt blog írásba kezdtem. ki akartam magam próbálni ezen a téren is. szeretem a kihívásokat :P
4.van kedvenced a One Direction-ből? : Mind az öt srácot imádom. nem tudnék választani igazából. De nekem mindig is Zayn volt az aki minden téren megfogott.
5.Mi az álmod? : Mindig is szerettem volna Amerikában egy hotelben szabad idő szervező lenni :P
6.Szeretnél később komolyabban foglalkozni az írással? : Nem hiszem, mert annyira nem írok jól. De hobbiból mindenféleképp fogom ezt csinálni.
7.Van olyan évszak amit utálsz? : Igen! utálom a telet! nem szeretem a rossz időt :S úgy érzem jól magam ha süt a nap és meleg van.
8.Kedvenc zenéd? : erre nem tudok válaszolni. minden ami 1D.
9.Változtatnál valamit az életedben? : Nem. Én hiszem, hogy mindennek van oka. minden okkal történik. Amit eddig fel építettem magam körül, azt nem szeretném lerombolni :)
10.Mi inspirál írás közben? :szeretnék megfelelni az olvasóknak. igyekszem minél jobban írni, hogy élvezzék amit olvasnak.
11.Tudnád röviden jellemezni magad? : Hát, nagyon vidám egyéniség vagyok. Mosolygok mindenen ha tehetem. nem szeretem ha kihatnak rám a rossz dolgok. próbálok mindent normálisan felfogni, nem túl reagálni a dolgokat. Bonyolult lélek vagyok,  de ez van :P

Írj 11 kérdést!
 1. Hány éves vagy?
2. Mi inspirál írás közben?
3. Van házi állatod? ha igen mi a neve? ha nem szeretnél?
4. Milyen az élet stílusod?
5. Kipróbálnád magad írói pályán?
6. Szeretsz olvasni?
7. Van kedvenc blogod?
8. Meg vagy elégedve magaddal?
9. Hogy kezeled az életben a rossz dolgokat?
10. Mit gondolsz a mai tinikről?
11. Legnagyobb álmod? 

Küld tovább 11 blognak.
Sajnos nem olvasok túl sok blogot. az igazat megvallva egyet sem igazán :S de itt egy pár ember:

~ Justagirl. ~
MissLocsiFecsi

.
.
.
.
MÉG EGYSZER NAGYON SAJNÁLOM!!! :'( 

  
 

1 megjegyzés:

  1. Meglepi!! http://swagskateand1d.blogspot.hu/2013/03/szeretnem-megkoszonni-masodik-dijamat.html

    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés